пощенски кодове

Току-що ми се обади едно напористо ОУД, за да ми каже, че пощенския код на университета бил сменен. Новият бил 1797. Не знам каква е разликата между 1756 и 1797 и защо едното следва да смени другото. За мен няма никакъв смисъл. Но за БГ Пощи може и да има. И така: как да проверя какъв наистина е пощенския ни код? Тъй като имам компютър под ръка реших да погледна какво ще каже сайта на БГ пощи. Не очаквах много и бях силно изненадан да видя връзка „Пощенски кодове“ още на заглавната страница. Напразни надежди! Както и да го въртях, така и не успях да го накарам да ми каже отговора. За сметка на това попаднах на цени за закупуване и абонамент за базата им данни с пощенски кодове. Цената на цялата база се оказа около пет стотачки или дори хилядарка, ако се намери мазохист, който да иска да си я купи на шльокавица… иначе цената на справката варира от 5 до 20 стотинки на запис. Интересно… Мислех си, че пощенските услуги са публични такива и трябва да са възможно най-достъпни. Е, явно съм се лъгал…. как съм могъл да бъда толкова заблуден 😀

2 Responses to пощенски кодове

  1. Анонимен каза:

    СЪГЛАСНА СЪМС ВАС , НЕОБХОДИМО МИ БЕШЕ ДА РАЗБЕРА ПОЩ. КОД .НА РАЙОН В СОФИЯ ЗАПЧНАХ ОТ ТЕЛ. 144 ОТ ТАМ МЕ ПРЕПРАТИХА НА ПОЩТАТА В ГРАДА ОТ КОЙТО СЕ ОБАЖДАМ ОТ ТАМ МИ КАЗАХА ДА ОТИДА НА ГИШЕТО И ТАМ ИМА КНИЖКИ ОТ КОИТО ДА РАЗБЕРА . ЧАК ТОГАВА ЗАПОЧНАХ ВЕЛИКОТО ТЪРСЕНЕ В ИНТЕРНЕТ НО ПО ВСЯКАКЪВ НАЧИН ОПИТВАХ ДА ОТКРИЯ КОДА КОЙТО МИ Е НЕОБХОДИМ НО УВИ . ЯВНО ПОЩ. КОДОВЕ СА ТАЙНА И НЕ МОЖЕ ТАКА ПУБЛИЧНО ДА СЕ ДАВА ИНФОРМАЦИЯ ЗА ТЯХ ….. ТРЯБВА ДА ЗАРЕЖИШ ВСИЧКО И ДА ХУКНЕШ КЪМ НАЙ БЛИЗКИЯ ПОЩ.КЛОН. .. НЕ НИЕ НЕ СМЕ В 21 ВЕК И ВСЕ ОЩЕ МОЖЕ ДА МЕЧТАЕМ ЗА ЕВРОПА

  2. MM каза:

    Публични или непублични пощенските услуги вегетират в 20-и век. От личен опит – щракнете в google „пощенски код ул…“ или някякъв адрес и все ще изскочи адрес на фирма, учреждение или друго, което си знае пощ. код.

Вашият коментар